Mobile menu

HAJDUK I GOTOVO!

I ti si dio prgave familije!

Obnovi članstvo

Obnovi članstvo

Iz godine u godinu sam dio prgave familije. Samo Hajduk i gotovo!

Produži članstvo
Prvo članstvo

Prvo članstvo

Navijam za Hajduk, a od danas prvi put učlanjujem sebe ili obitelj. Hajduk i gotovo!

Učlani me
Obiteljsko članstvo

Obnovi obiteljsko članstvo

I moja obitelj dio je prgave familije, a to ćemo pokazati i ove godine! Svi smo uz Hajduk i gotovo!

Učlani obitelj

navijača je uz Hajduk u 2023. godini

€785.034

prikupljeno od članarina

Prednosti članstva

Prvi do karte za utakmice

Ekskluzivni članski proizvodi

12% popusta na kupnju godišnje pretplate

12% popusta na sve kupnje u Hajdukovim Fan shopovima i webshopu

Fotografiranja na Poljudu povodom vjenčanja

sudjelovanje na izborima za biranje članova Nadzornog odbora *

sudjelovanje na Ćakulama s Upravom i Nadzornim odborom kluba *

Premium korisnik - program vjernosti Hajduk Family Club

* Benefit vrijedi za sve osim za članove Društava prijatelja Hajduka iz Splita, Rijeke i Tribunja koji djeluju po M1.

Kako se učlaniti?

Pitanja i odgovori

Kako se mogu učlaniti?

Učlaniti se možeš preko web shopa ovdje, uplatom putem internet bankarstva prema podacima ili osobnim dolaskom u Odjel za članstvo.

Koji iznos trebam uplatiti?

Za sve mlađe od 18 godina i starije od 65 cijena članstva iznosi 10 eura. Također, svi koji su u tekućoj godini napunili 18 godina i svi koji će u tekućoj godini napuniti 65 godina plaćaju godišnju članarinu 10 eura. Za sve ostale članarina iznosi 20 eura.

Želim učlaniti svoju obitelj, kako mogu iskoristiti popust?

Kako bi ostvario popust kroz obiteljsko članstvo nužno je učlaniti sve članove obitelji u istom trenutku. Nositelj dodavanjem svakog novog člana u obitelj ostvaruje 2 eura popusta do iznosa od 10 eura. Nakon tog iznosa dodatni članovi mogu postati dio obiteljskog članstva, ali na njih se ne ostvaruje popust.

Kako se registrirati na člansko sučelje?

Registraciju možeš obaviti ovdje popunjavanjem svih potrebnih podataka.

Moj članski broj je već povezan, što to znači?

Ako si član i prilikom registracije ti se pojavi greška “Greška: ovaj račun je već povezan s članstvom” znači da si registraciju već obavio. U tom slučaju pokušaj s prijavom. Ako se ne sjećaš lozinke možeš zatražiti novu.

Kako se prijaviti na člansko sučelje?

Prije svega prisjeti se jesi li uspješno izvršio prvu registraciju. Ako se ne možeš sjetiti pokušaj s jednom od ponuđenih opcija za registraciju. U slučaju da je si već registriran pokušaj sa zaboravljenom lozinkom. Ako si se registrirao s mailom koji više ne koristiš ili u slučaju ostalih dodatnih problema kontaktiraj našu webshop podršku.

Zaboravio sam lozinku, kako je promijeniti?

Nakon što upišeš mail u predviđeno polje odaberi opciju “Zaboravljena lozinka” i slijedi daljnje upute. Kroz nekoliko minuta dobit ćeš mail s uputama i linkom za ponovno postavljanje. Molimo da provjeriš i neželjenu poštu.

Mogu li učlaniti novorođenče?

Naravno! Bez obzira na dob svatko može postati članicom ili članom Hajduka. Uz sve potrebne podatke proces učlanjivanja možeš samostalno odraditi online ili dostavom potvrde o uplati na mail ili putem WhatsAppa.

Želim učlaniti nekoga kao iznenađenje?

Novog člana možeš učlaniti samostalno ovdje popunjavanjem svih potrebnih podataka. Ako želiš platiti putem internet bankarstva ili se radi o novom članu molimo te da kontaktiraš Odjel za članstvo putem WhatsAppa ili pozivom na broj +385 21 585 231

Hoću li dobiti člansku iskaznicu ako se učlanim online?

Naravno! Bez obzira na način plaćanja i mjesto prebivališta svim članovima šaljemo člansku iskaznicu.

Na koju adresu šaljemo?

Člansku iskaznicu šaljemo na adresu koja je navedena prilikom popunjavanja podataka ili u opisu plaćanja. Ako želiš da člansku pošaljemo na drugu adresu obavijesti nas porukom na WhatsApp ili mailom na clanstvo@hajduk.hr

Za koliko dana stiže članska?

Predviđeno vrijeme za dostavu članske iskaznice nakon plaćanja je 30 dana. Okvirno vrijeme za Hrvatsku se kreće od 5 do 20 dana, a za inozemstvo ovisi o zemlji u koju šaljemo.

Kako mogu saznati svoj članski broj?

Prilikom prvog učlanjivanja dodijeljen ti je jedinstveni članski broj koji će te pratiti iz godine u godinu. Ako ne znaš gdje su ti stare članske iskaznice svoj članski broj uvijek možeš provjeriti kontaktiranjem Odjela za članstvo putem telefona, mail, WhatsApp i Viber.

Kako mogu provjeriti svoje podatke preko sučelja?

Nakon što si se uspješno prijavio na sučelje sve svoje podatke možeš provjeriti klikom na “izmjena podataka” unutar rubrike “Osnovni matični podaci”.

Kako mogu učlaniti nekog drugog preko sučelja?

Ako se radi o prvom članstvu potrebno je otvoriti karticu “dodaj novog člana” te popuniti sve potrebne podatke. Ako je pak riječ o produživanju članstva svi potrebni podaci se unose unutar kartice “produži članstvo drugim osobama”.

Kako mogu dodati člana pod svoju obitelj?

Otvaranjem kartice “Podaci o kućanstvu” otvara se tvoje obiteljsko članstvo. Tu možeš provjeriti tko je sve dio tvoje obitelji i tko je produžio članstvo. Klikom na “Dodaj novog člana” i popunjavanjem svih potrebnih podataka možeš dodati novog člana u obitelj.

Kontakt

Javi nam se na: